کریسمس مبارک


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

 

سلام بر همگی.کریسمس مبارک

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علي رستمي گرجي
ساعت1:47---23 دی 1389
سلام خانوم عروسك.اميدوارم حالتون خوب باشه.روستاي ما در شمال هست و من كارم خالتور هست.يعني تو مجالس عروسي هم ساز ميزنيم.

علي رستمي گرجي
ساعت1:46---23 دی 1389
سلام خانوم عروسك.اميدوارم حالتون خوب باشه.روستاي ما در شمال هست و من كارم خالتور هست.يعني تو مجالس عروسي هم ساز ميزنيم.

Omid
ساعت21:56---16 دی 1389
سیلوووووووووووووم
همونی رو که دانلود کردی دیگه!!!
من مگه گفتم میترسم بگم فقط پرسیدم واسه چی می خوای؟
1370 ابان ماه حالا واسه چی می پرسی؟
چرا خوب یا هو که راحت تر ؟
یه ای دی بساز
بای


omid
ساعت13:05---16 دی 1389
مرسی یو خوفی؟
اون اهنگ ورس اولش و من خوندم میسی
ایول منم خیلی خوشم میاد از این مدل مو ها حتما برات میذارم
من تولدم تازه گذشته واسه چی می خوای؟
می گم یا هو میای؟
ای دی تو میدی؟


V!p3r
ساعت11:23---14 دی 1389
سلام
مرسی عزیزم
کدوم اهنگ رو دانلود کردی؟
منم دیفونه ی این جور هیجاناتم


omid
ساعت12:01---13 دی 1389
سلام خوفی؟
کریستمس یو هم مبارک
عروسک من هر روز اپ میکنم سر بزن
اگه می دونستم اینقدر گربه دوس داری هر روز عکس گربه میذاشتم
اگه بازم خوشگل موشگل اشو پیدا کردم میذارم برات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 دی 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com